Karl Abarth con le mele

Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΝΟΣ ΘΡΥΛΟΥ

Ο θρύλος προήρθε από μία πρόκληση με τον Karl Abarth σαν ηγετικό παίκτη.
Πριν ακόμα κλείσει τα 11 χρόνια του, ο νεαρός Karl καλύπτει τον ξύλινο τροχό του scooter του με ένα δερμάτινο ιμάντα μπορώντας έτσι να πάει πιο γρήγορα και να νικήσει τα άλλα παιδιά στην γειτονιά του.
Αυτή η εμπειρία είναι κομμάτι από το DNA του Karl για την Abarth, ο οποίος δεν μπορούσε να αντισταθεί στον πειρασμό των αγώνων και του συναγωνισμού, κινούμενος σε νέες προκλήσεις και νέα ρεκόρ.

ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ABARTH
Ο ΘΡΥΛΟΣ ΤΟΥ ΣΚΟΡΠΙΟΥ.

Ζήστε ξανά την ιστορία του Karl Abarth, ανακαλύψτε τις προκλήσεις του και πως άλλαξαν οι σπουδαίες ιδέες του την έννοια των βελτιωτικών ρυθμίσεων και των επιδόσεων.

ΔΕΙΤΕ ΤΑ VIDEO ΣΤΟ "TALES OF SCORPIO"
Abarth Heritage
Giovane Karl Abarth in sella a una moto con il pubblico alle spalle

Ο ΑΝΔΡΑΣ ΠΟΥ ΝΙΚΗΣΕ ΤΟ ΤΡΑΙΝΟ

Στην σέλα μίας μοτοσυκλέτας με ένα side-car, ο Karl Abarth προκάλεσε και νίκησε το τραίνο Orient Express σε ένα ταξίδι 1.370 km ταξιδεύοντας από την Βιέννη στο Ostend.

ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΣΤΙΣ ΒΕΛΤΙΩΤΙΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ

Μετά από μία καριέρα σαν οδηγός αγώνων και αναβάτης μοτοσυκλετών, ο Karl Abarth ίδρυσε την Abarth & C με τον Guido Scagliarini το 1949. Το πρώτο αυτοκίνητο που παρήχθη ήταν το 204 A Roadster, βασισμένο στο FIAT 1100. Κέρδισε αμέσως το 1100 Sport Championship καθώς και την Formula 2. Παράλληλα με τους αγώνες, η εταιρεία άρχισε να παράγει κιτ βελτίωσης τα οποία βελτίωναν τις επιδόσεις, την ισχύ και την ταχύτητα των εργοστασιακών αυτοκινήτων.
Σε μερικά μόλις χρόνια, η Abarth & C. αριθμούσε 375 υπαλλήλους και παραγωγή γύρω στα 300,000 συστήματα εξάτμισης τον χρόνο.

Giovane Karl Abarth in piega con una moto durante una gara

ΕΝΑΣ ΟΔΗΓΟΣ ΑΓΩΝΩΝ, ΕΝΑΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ.

Κλήθηκε να αντικαταστήσει ένα άρρωστο οδηγό, ο Karl Abarth πέτυχε τον ταχύτερο χρόνο στις πρώτες δοκιμές. Οι άλλοι οδηγοί τον κατηγόρησαν ότι έχει "πειράξει" το αυτοκίνητο και για να αποδείξει το αντίθετο, άλλαξε αυτοκίνητο. Στην δεύτερη δοκιμή, πέτυχε ξανά την pole position έχοντας ένα ακόμα ταχύτερο χρόνο.

Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΗΣ ABARTH

Τα αυτοκίνητα Abarth πρέπει να είναι διαχειρίσιμα, να έχουν υψηλές επιδόσεις και ισχύ, αλλά πρώτα και πάνω από όλα να είναι μικρά και "κακά" ακριβώς όπως ο Σκορπιός.
Τα "παράγωγα" επιτυγχάνουν επιτυχίες σε κάθε αγώνα και ο Karl Abarth κατείχε πολλά ρεκόρ.
Την δεκαετία του 1950 και σε ολόκληρη την δεκαετία του1960, η μάρκα Abarth δημιουργεί συνεχόμενα και αυξητικά ένα όνομα για την ίδια στο μυαλό του κόσμου σαν το συνώνυμο του σπορτίβ χαρακτήρα, της βελτίωσης και της απόδοσης, και αλλάζει τον κόσμο των σπορτίβ αυτοκινήτων.

Karl Abarth allaccia il casco prima del record di Monza

ΣΤΟΧΟΣ: ΡΕΚΟΡ

Στην ηλικία των 57 ετών, ο Karl Abarth πετυχαίνει ένα ρεκόρ επιτάχυνσης στον τροχό του δικού του Class G Fiat Abarth “1000 monoposto record” και την επόμενη ημέρα πετυχαίνει το ίδιο ρεκόρ με ένα μονοθέσιο Class E. Έχασε 30 kg ακολουθώντας μία δίαιτα με ένα μήλο έτσι που να μπορούσε να σκαρφαλώσει μέσα στην καμπίνα. 

Η ABARTH ΣΗΜΕΡΑ

Η μάρκα Abarth εξακολουθεί να διατηρεί το μοναδικό DNA της, και είναι ένα συνώνυμο της απόδοσης, της μεγάλης οδηγικής απόλαυσης και της σπορτίβ γοητείας.
Η ιστορία του Σκορπιού συνεχίζεται, αντιμετωπίζοντας τις προκλήσεις, δημιουργώντας μοναδικά αυτοκίνητα και δίνοντας σπουδαία συναισθήματα σε όποιον έχει την τιμή να οδηγεί αυτά τα αυτοκίνητα.