Ο ΑΝΔΡΑΣ ΠΟΥ ΝΙΚΗΣΕ ΤΟ ΤΡΑΙΝΟ
Στην σέλα μίας μοτοσυκλέτας με ένα side-car, ο Karl Abarth προκάλεσε και νίκησε το τραίνο Orient Express σε ένα ταξίδι 1.370 km ταξιδεύοντας από την Βιέννη στο Ostend.

Μετά από μία καριέρα σαν οδηγός αγώνων και αναβάτης μοτοσυκλετών, ο Karl Abarth ίδρυσε την Abarth & C με τον Guido Scagliarini το 1949. Το πρώτο αυτοκίνητο που παρήχθη ήταν το 204 A Roadster, βασισμένο στο FIAT 1100. Κέρδισε αμέσως το 1100 Sport Championship καθώς και την Formula 2. Παράλληλα με τους αγώνες, η εταιρεία άρχισε να παράγει κιτ βελτίωσης τα οποία βελτίωναν τις επιδόσεις, την ισχύ και την ταχύτητα των εργοστασιακών αυτοκινήτων.
Σε μερικά μόλις χρόνια, η Abarth & C. αριθμούσε 375 υπαλλήλους και παραγωγή γύρω στα 300,000 συστήματα εξάτμισης τον χρόνο.
Κλήθηκε να αντικαταστήσει ένα άρρωστο οδηγό, ο Karl Abarth πέτυχε τον ταχύτερο χρόνο στις πρώτες δοκιμές. Οι άλλοι οδηγοί τον κατηγόρησαν ότι έχει "πειράξει" το αυτοκίνητο και για να αποδείξει το αντίθετο, άλλαξε αυτοκίνητο. Στην δεύτερη δοκιμή, πέτυχε ξανά την pole position έχοντας ένα ακόμα ταχύτερο χρόνο.
Τα αυτοκίνητα Abarth πρέπει να είναι διαχειρίσιμα, να έχουν υψηλές επιδόσεις και ισχύ, αλλά πρώτα και πάνω από όλα να είναι μικρά και "κακά" ακριβώς όπως ο Σκορπιός.
Τα "παράγωγα" επιτυγχάνουν επιτυχίες σε κάθε αγώνα και ο Karl Abarth κατείχε πολλά ρεκόρ.
Την δεκαετία του 1950 και σε ολόκληρη την δεκαετία του1960, η μάρκα Abarth δημιουργεί συνεχόμενα και αυξητικά ένα όνομα για την ίδια στο μυαλό του κόσμου σαν το συνώνυμο του σπορτίβ χαρακτήρα, της βελτίωσης και της απόδοσης, και αλλάζει τον κόσμο των σπορτίβ αυτοκινήτων.
Στην ηλικία των 57 ετών, ο Karl Abarth πετυχαίνει ένα ρεκόρ επιτάχυνσης στον τροχό του δικού του Class G Fiat Abarth “1000 monoposto record” και την επόμενη ημέρα πετυχαίνει το ίδιο ρεκόρ με ένα μονοθέσιο Class E. Έχασε 30 kg ακολουθώντας μία δίαιτα με ένα μήλο έτσι που να μπορούσε να σκαρφαλώσει μέσα στην καμπίνα.
Η μάρκα Abarth εξακολουθεί να διατηρεί το μοναδικό DNA της, και είναι ένα συνώνυμο της απόδοσης, της μεγάλης οδηγικής απόλαυσης και της σπορτίβ γοητείας.
Η ιστορία του Σκορπιού συνεχίζεται, αντιμετωπίζοντας τις προκλήσεις, δημιουργώντας μοναδικά αυτοκίνητα και δίνοντας σπουδαία συναισθήματα σε όποιον έχει την τιμή να οδηγεί αυτά τα αυτοκίνητα.